audits / stratēģija / zīmola izstrāde / logotips / korporatīvais standarts / grafiskais dizains / interjers / apgaismojums / navigācija / aprīkojums / merčendaizings / ārtelpa / iepakojums / koncepcijas adaptācija / digitālie risinājumi / realizācija

AUTOTRANSPORTA DIREKCIJA
grafiskā identitāte
2009 - 2011

Uzņēmums realizē vienotu valsts politiku starptautisko pārvadājumu jomā un autotransporta komercpārvadājumu uzņēmējdarbības licencēšanā.

Izstrādāts uzņēmuma korporatīvais standarts - logotips, lietvedības materiāli, lietišķā dokumentācija, komunikācijas materiālu vadlīnijas, prezentreklāmas priekšmeti un mājas lapa.

Logotips veidots no grafiskā simbola – stilizēta transportlīdzekļa un tekstuālās daļas – uzņēmuma nosaukuma. Siltā oranžā krāsa simbolizē draudzīgas attiecības, bet sudrabpelēkā – tehnoloģijas un pelēku autoceļu.