audits / stratēģija / zīmola izstrāde / logotips / korporatīvais standarts / grafiskais dizains / interjers / apgaismojums / navigācija / aprīkojums / merčendaizings / ārtelpa / iepakojums / koncepcijas adaptācija / digitālie risinājumi / realizācija

CARAMELLES
veikalu tīkla koncepcija
2006 - 2009

Modes aksesuāru veikalu tīkls, kas plašā sortimentā piedāvā bižutēriju un modes aksesuārus.

Jauniešiem veikals ir oāze pilsētas vidū — te ir viņiem domātas preces, kuras var izpētīt, pielaikot kopā ar draugiem un saņemt kompetentu stilista padomu.

Tika izstrādāti veikalu plānojumi, produktu izvietojums, interjers un preču eksponēšanas elementi.

Pēc izstrādātās veikalu tīkla koncepcijas tika atvērti seši veikali un apgrozījums palielināts gandrīz trīs reizes.