audits / stratēģija / zīmola izstrāde / logotips / korporatīvais standarts / grafiskais dizains / interjers / apgaismojums / navigācija / aprīkojums / merčendaizings / ārtelpa / iepakojums / koncepcijas adaptācija / digitālie risinājumi / realizācija

LMT
apkalpošanas centru noformējums
2011 - 2012

Vadošais mobilo sakaru un pakalpojumu operators Latvijā.

Veikti LMT klientu apkalpošanas centru uzlabojumi, kas tos padara atvērtākus un aicinošākus gan esošiem, gan jauniem klientiem.

Uzlabojumu uzdevums bija mainīt klientu priekšstatu no LMT - kā šaura mobilo pakalpojumu sniedzēja, uz LMT - kā plaša spektra profesionālu un modernu tehnoloģiju servisa kompāniju mazumtirdzniecības vidē, kur viss pieejams vienā vietā - pieslēgumi, konsultācijas, jaunākā informācija, serviss un iepirkšanās.