audits / stratēģija / zīmola izstrāde / logotips / korporatīvais standarts / grafiskais dizains / interjers / apgaismojums / navigācija / aprīkojums / merčendaizings / ārtelpa / iepakojums / koncepcijas adaptācija / digitālie risinājumi / realizācija

PASAULES OPTIKA
veikalu tīkla koncepcija
2006 - 2010

Optikas veikalu tīkls, kas piedāvā pasaulē atzītu zīmolu briļļu modeļus, acu lēcas, aksesuārus, kopšanas līdzekļus, sniedz stilistu un optometristu pakalpojumus.

Izstrādāta vienota zīmola koncepcija - pozicionējums, grafiskā identitāte, komunikāciju materiāli, veikalu plānojumi un interjers, produktu izvietojums, produktu eksponēšanas elementi un iepakojums.

Visi elementi izstrādāti, lai pildītu zīmola uzdevumu - katrs pircējs Pasaules Optika veikalos tiek cienīts kā neatkārtojama un īpaša personība.

Veikalu tīkla apgrozījuma pieaugums pēc koncepcijas ieviešanas - orientējoši līdz 25%.